Sova sova soooova



Jahopp, då var man vaken 10 minuter igen, lagom så man kan få lite mat i sig. Jag gör på riktigt inget annat än sover just nu. I flera dagar. Och jag som verkligen aldrig prioriterar sömn haha. I morse när jag "vaknade" hade jag redan då 39 graders feber. Tur att jag har snälla föräldrar som kommer hit med lite grejer, snart kommer hostmedicin, honung och lite apelsin. I morgon hoppas jag att jag orkar gå själv till affären, men idag skulle jag på riktigt faktiskt inte orka. Ikväll är det HIT. Ledsen att jag inte kan gå... :( Men jag tänker sova bort den här skiten så kan jag börja träna fullt ut snart igen! Då jääävlar! Måste nog träna cykling eftersom det är först ut av delarna i Halvklassikern:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0