Träna eller inte

Idag är det frågan. Det är ju måndag och jag vill träna. Men jag är öm i kroppen och den känns inte helt 100. Säkert bara falskt alarm men jag är asrädd för att bli sjuk nu! Så frågan är om jag ska ta det lugnt idag och säkerställa att kroppen är okej efter igår och isf köra imorn? Hmm... Först ska jag iallafall hem och ut till Erikslund en sväng!

Jag måste erkänna att jag har svårt att inte träna en dag. Det är lite som en drog att träna varje dag. Det känns skönt och är roligt. Man saknar det ju liksom om man hoppar en dag och det känns som att något är fel då.

Kommentarer
Postat av: emma

Som mig i fredags! Jag var sjukt pepp på att träna men hade ont i halsen och kände mig inte helt kry, sket i träningen och åkte och baka tidigare hos tone istället, kände mig frusen och fortfarande inte helt okej, men kände att det var bra att ja inte träna för att jag skulle jobba dagen efter och massa sånt så vilade ju även hela helgen och nu mår jag bra! Var lite sliten idag på träningen, allt var väldigt tugnt. Men det var skönt att fått vila ur sig det som kunde blivitt nåt!



Tycker du ska göra som mig, ta några dagar ledig för att nollställa kroppen sen komma tillbaka frisk och stark. Sjuktnu vill jag ju inte att du ska bli om du ska iväg snart!

2012-02-06 @ 19:40:11
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0