2012



Grått nytt hår mina kära vänner! Så skönt att slippa 2011:P Nu drar vi gång ett nytt år, 2012, som Åsa har lovat mig ska bli ett jävligt bra år om man heter Helena:D Och då vill jag passa på att ge lite nyårspep, ditt liv blir så bra som du gör det! Så ta kontrollen och styr ditt liv åt det håll du vill gå. Det är ingen annan som kan påverka ditt liv så mycket som du kan (Om vi plockar bort typ Gud ur ekvationen). Så till er alla så vill jag bara säga, idag är det första dagen på resten av ditt liv! Du lever bara en gång, gör det bästa för att leva som du vill leva, det tänker jag göra! :D Och jag hoppas att jag har er mina vänner med mig vid min sida för jag älskar er, ni är mina änglar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Im gonna be right by your side sugar!

2012-01-01 @ 12:03:05
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Salisen

Gott Nyytt ÅRRRR :D

Å du glöm inte, "man får inte jävlar på nyårsdagen" ;)

2012-01-01 @ 16:49:06
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Therese

Har du nå fina bilder från Nyår med gänget som du vill dela???? Skulle va så skoj att få se :) Tog själv inga bilder men din kamera gick ju varm :) Kram

2012-01-04 @ 08:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0