Dag 4 i "Utmaningen" RWN 2012

Idag är det ju normalt sett vilodag från träning men i och med utmaningen åkte jag direkt till gymmet efter jobbet och körde 10km på crosstrainern + 5km löpning (totalt 80 min konditonsträning). Sedan körde jag styrka för mage och rygg! Det blev dagens pass!




Idag har jag för övrigt ont i biceps sen i måndag och lite bröst, skinkor och insida lår sen igår. Kände först inte av så mycket i skinkorna i morse när Emma messade och sa att hon hade ont, men det kom lite senare. Nu sitter jag i soffan och är lite lagon mör överallt tror jag när jag reser mig. Och ja Emma, det gör lite ont i rumpan nu när jag rör mig. Kände det när jag satte mig på mattan på gymmet. Och när jag skulle STRETCHA skinkorna efter löpningen! hehe.

Kommentarer
Postat av: emma

Haha jag har sån sjukt trnäingsvärk överallt. fan vad jag måste ha maxat i tisdagd!

2012-01-05 @ 17:59:46
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0