Dag 7 i "Utmaningen" RWN 2012

I morse drog jag på mig dojjerna och gick till gymmet för att träna istället för att ta bilen dit. Alla tillfällen till träning tas!:) Så idag blev det 60 min power walk och 60 min styrketräning, mage, axlar, biceps, triceps och lite insida lår. Idag kände jag att jag inte ens ville stå på crossen, för att benen skulle få vila en dag. Inte för att jag har ont eller så utan mer för att de har fått träna rätt hårt i sex dagar i sträck och tyckte att de förtjänade en dags paus. Men det känns så löjligt att inte konditionsträna alls, känns ju inte som att man tränar ordentligt då, om man liksom inte svettas ordentligt. Gillar egentligen inte alls att bara styrketräna, men så fick det bli. Svårt att låta bli att maxa jämt. Men det blev fokus på riktigt bra styketräning för delarna istället! Imorn kör vi järnet igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0