Duktig :)

Nu på kvällen efter träningen så har jag tagit mig i kragen och skickat en jobbansökan till + att jag har skivit in allt på Monster :) Det tar sån jäkla tid med allt, men jag ska försöka beta av lite nu. Man kan aldrig gnälla och sen inte göra nåt åt situationen. Då får man skylla sig själv, så därför tänker jag lägga lite energi på detta och se om det tar mig någon stans. Kolla efter lite olika arbetsplatser jag kan tänka mig. Det gäller ju bara att få företag att fatta hur mycket energi och engagemang jag kan tillföra! :)

Men nu börjar min dator att bli jäkligt trött, inte så konstigt med tanke på att min externa hårddisk har varit borta ganska länge och då fylls det på med MASSA skit direkt på min disc.
T R Ö G T!

Å så måste jag sova nu. Imorn ska jag på ett litet möte om ett litet projekt som jag har på G. Ska bli riktigt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0