Funderingar

Funderar lite på hur jag ska göra med slutet-av-januari-festen i år. Blir nog en vecka senare i än vanligt. Alltså den 4:e feb! Passar ju ganska bra också eftersom jag fyller på tisdagen den veckan! :)

Dessutom funderar jag på "utmaningen". Ser att det är fler som skriver "missade träning igår så kör dubbelpass idag". Min åsikt: Missar man en dag så är man ute! Det heter inte träna något VARJE dag om man inte menar det!

Funderar också lite på min hals, den känns inte hundra idag. Har börjat hosta. Fan asså om jag åker på en förkylning nu. Satan va besviken jag skulle bli! Jag ser inte mycket som skulle kunna stoppa mig i utmaningen, men om det är något som kan stoppa mig så är det sjukdom!

Funderar också på hur lång tid det tar att fixa pass. Har varit ner och hämtat nummerlapp, men det är 34 nummer innan mig, så jag gick tillbaka till jobbet. Ska käka och sen gå tillbaka om en timme, se hur långt de har kommit. Tar varje 2 min på sig så är det typ en timma. Och jag tror at det tar lite länge tid än så per person, så det borde räcka om jag går tillbaka om en och en halv...

Kommentarer
Postat av: Salisen

Hur gick de med passet? Stämde din uträckning :)

2012-01-09 @ 18:12:03
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0