Mål för 2012

  • Klara Runners worlds Utmaning, träna varje dag i 31 dagar
  • Fortsätta träna, men inte bli träningsnarkoman
  • Byta jobb om inte jag får något nytt att göra på nuvarande.
  • Gå på en konsert
  • Säga de komplimanger som jag tänker, högt
  • Spela en paintballmatch (och vinna ;))
  • Spela en runda på en golfbana som jag inte spelat på förut
  • Vara minst en gång på spa
  • Åka snowboard i Aplerna
  • Pussas
  • Värna om mig själv
  • Springa Lidingöloppet 15. Gärna på bättre tid än 2011.
  • Sova under bar himmel
  • Baka något som jag inte bakat förut
  • Åka på solsemester
  • Springa Blodomloppet 10k
  • Visa mina vänner hur mycket de betyder
  • Åka motorcykel
  • Få massage
  • Lära mig något som jag inte kan
  • Genommföra de idéer jag har
  • Fixa rosten på min bil
  • Annordna en mumsmum-ätar-tävling och delta
  • Ha en fotoshoot med en person jag inte fotat tidigare
  • Åka på roadtrip till någon ny spännande plats
  • Köpa nya gympadojjor
  • Dejta
  • Nakenbada
  • Genomföra ett Triathlon
  • Dricka vin med mina vänner
  • Dyka från höga klippor
  • Dansa i regnet
  • Äta glassbuffé
  • Spela en fotbollsmatch
  • Göra en obekväm utmaning varje månad tex, flirta, skicka iväg ett CV eller liknande.
  • Rensa ur källarförrådet från skit
  • Besöka Arosfortet
  • Bjuda mina vänner på mat
  • Bjuda över min familj på mat
  • Bli bättre på att ta ögonkontakt med folk fastän jag tycker det är obekvämt.
  • Genomföra en Halvklassiker

 


Här är en början på listan över mina mål för 2012! Vissa lite lättare, andra lite svårare. Vissa är utmaningar, andra saker står på listan för att det är sådant jag tycker om att göra. En del är engångsgrejer, andra sträcker sig över hela året. Jag kommer fortsätta göra den komplett under januari och sen kommer jag börja kryssa av. Det är alltid bra att leva medvetet och göra medvetna val här i livet, jag tycker om att leva mitt liv med en mening! Sedan så triggas jag av utmaningar, det puschar mig framåt i utvecklingen eller bara får en att göra sådant som man inte annars tänker på att göra:)

Om det är någon som vill "dela lista" med mig eller har en utmaning till mig som ni tycker ska upp på listan (snällt eller utmanande) så våga gärna TESTA mig! ;) Eller om någon har lust att hjälpa mig kryssa av vissa på listan så är det också välkomnande! :D


Kommentarer
Postat av: Salisen

Mycke bra "mål lista" den kommer du klara :)

2012-01-17 @ 20:40:12
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Stora L

Vilka bra mål! En sån lista borde jag också göra! Men jag måste nog göra en 20-i-topp lista, så jag inte tar mig vatten över huvudet med allt som ska hinnas med...

2012-01-17 @ 21:04:58
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: olle

Jättebra lista!! Jag vill också sova under stjärnorna. Power meet?

2012-01-17 @ 21:47:20
Postat av: emma

ågg kann typ vara med did på det mesta. LÄTT!!

2012-01-17 @ 22:12:30
URL: http://psajk0blogg.se
Postat av: Helena

Hehe, lätt Olle! Vi kör på det! ;D

2012-01-17 @ 22:24:24
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/
Postat av: Lina

Kanske våga pröva "riktiga" Lidingöloppet 30K?! Jag är som vanligt på och springer inte super fort!

2012-01-23 @ 13:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0