Myskväll med Emma

Igår kom Emma över för lite mys. Jag hade gjort paj till oss och så tittade vi på "the backup plan" och "Burlesque". Asså SERÖST, jag säger det igen FY faaan va het Cam är i Burlesque! Jag vill bara ta en liten mumsbit! Gaaaaah, man blir ju inte lite stollig efter en snygg hunk efter man sett den filmen! Hallå, min säng är hur skön som helst ju! Förstår inte varför ingen ligger vid min sida när jag ska sova! ;)



Emma föreslog film och moffa igår :) Och den kombinationen att mysa ner sig i soffan tillsammans med nån och lite gottit att äta har jag gjort typ tre ggr på tre år kanske. Haha, en bestämd film/moffakväll på en lördag kanske 3 ggr. Kan bara minnas en gång och det är igår. Hade en i höstas, det var en fredag med Kristoffer när vi också bestämde att vi skulle se film och äta lite gott och bara ta det lugnt. Vet inte riktigt vad man ska tänka, blandade känslor. Det är ju oftast något man gör med en älskling och en sån har jag ju inte så då blir det inte av. Och så har jag typ inte tagit det lugnt en lördag på hur länge som helst, inte bestämt på det sättet.

Och idag är jag sugen på att se B igen, bara för att få dräggla lite över "Jack"! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0