Runners Worlds Nyårslöfte 2012

Funderar på att delta i denna utmanging. Det handlar om att rivstarta året med att träna någonting varje dag. Känns som att utmaningen kan jag klara. Jag är mest rädd för att jag kommer ha svårt att sluta sen när januari väl är över. Hmm... Ska man? Vad tycker ni? Kommer behöva hamna på detox sen isf :P För jag vet inte om jag tror att det är så bra att träna varje dag i förlängningen.



OK! Jag antar utmaningen! Kommer skriva en träningsdagbok för januari tillägnat detta! Avslutar nog med ett HIT-pass på min födelsedag! (Om jag klarar utmaningen och inte ger upp innan av tidsbrist)

Och sen kanske jag behöver lite hjälp att få tillbaka mitt liv. Tycker att 4gg/veckan som jag tränar nu räcker lagom för att kunna ha ett liv utanför också :) Jag vill INTE bli träningsnarkoman! Känner att jag är påväg ditåt de veckor jag tränar för mycket och det är för roligt:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja komigen vi kör!!!! jag är trög jag fattar inte hur man ska göra?? Vart fyller man i att man vill vara med????

2012-01-03 @ 17:29:10
Postat av: emma

det var från mig

2012-01-03 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0