Halvvägs i Utmaningen RWN 2012!



Dag 1 Söndag: 2 h 20 min powerwalk i snön. Nyårsdagen!

Dag 2 Måndag: 90 min styrketräning på gymmet. Ben/armar/mage/rygg
Dag 3 Tisdag: 15 min jogg + 70 min HIT-pass.
Dag 4 Onsdag: 10 km cross + 5 km löpning+ styrka rygg/mage.
Dag 5 Torsdag: 6 km cross + 15 min rodd + styrka axlar/bröst/rygg.
Dag 6 Fredag: 75 min power walk + 10 min cross + 90 min Skivstång/Spinning
Dag 7 Lördag: 60 min powerwalk + 60 min styrka mage/axlar/triceps/biceps
Dag 8 Söndag: 20 min cross + 60 min HIT-insprierat Cirkelfys

Dag 9 Måndag: 10,5 km utomhuslöpning i ett halkigt och kallt Västerås.
Dag 10 Tisdag: 60 min HIT
Dag 11 Onsdag: 5km cross + 60 styrka mage/axlar/triceps/biceps
Dag 12 Torsdag: 5km cross + 60 min Cirkelfys
Dag 13 Fredag: 15 min rodd, 15 min pressa på spinningcykel, 15 min benstyrka
Dag 14 Lördag: 60 min powerwalk + 6km cross + 45 min styrka
Dag 15 Söndag: 60 min Cirkelfys


Såhär har mina dagar sett ut än så länge och nu är vi halvvägs och alla tjejjor är kvar i utmaningen, starka och grymma!!! :D Hejja oss! :) Kroppen känns otroligt stark och det är verkligen en jätterolig utmaning! Visst går det upp och ner i hur det känns, men just nu så är det som att kroppen direkt vet att den ska träna så fort jag startar! Love it! :D

Dessutom har jag hållt min vita månad och inte heller ätit nå skräpmat! Har "fuskat" och ätit ett par godisbitar och lite glass två lördagar men det är allt! Renlevnadsmånaden fortsätter också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ehh det är VI som är grymma!!

2012-01-16 @ 16:39:56
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0