Elina 30 år! - Temafest Kändis! :D



Igår var jag på fest. Och jag förtjänar inte att må så bra som jag har gjort idag :P Det blev RÄTT mycket i strupen kan man lugnt säga. Somnade halv sex typ. Men ändå har jag vait ute på power walk, städat och damsugit en grymt stökig lägenhet och plockat bort sista julen :) Det värsta är att jag har börjat hosta massa (hoppas jag inte blir sjuk bara :S) Det var en jätterolig fest och med jättegod mat. Massa cred och TACK SANDY för en jävligt rolig fest!!! :D Det roligaste var att nivån på utklädenaden var riktigt hög! Jättekul! Dessutom vann mitt lag frågesporten! YEY! :D

På festen var Sandy, Danny, Elton John, två smurfar, Kronrinsessan Victoria, Prinsessan Madelene, Marylin Monroe, Messi, Malin Bayard, Maria Montazami, Christina Hendricks, Lenny Kravitz, Katy Perry, Lady Gaga, Jokern, Cruella De Vil, Bridget Jones, Britney Spears, Robin Hood, Broder Tuck, Victoria Silverstedt, Michael Jackson och Rambo! (Hoppas jag inte missat så många, vet att jag har missat en person, hon va med i mitt lag tom, men kommer inte ihåg vad hon var.)

Lite tråkigt att jag inte fick kort på alla, men Elina tog så jag hoppas att man kanske kan få därifrån! Tror mina favoriter var smurfarna, för att de var så söta!

Kommentarer
Postat av: Salisen

Guu va fiina alla va :) du e jätte snyggt sminkad, så borde du ha ofta :)

2012-01-30 @ 20:39:26
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0