Vad händer nu?

Fick reda på DETTA idag! Finns också på VLT.

Jag är faktikst inte så jätteorolig. Jag tror på min förmåga. Får jag gå så får jag bara söka nytt jobb och lära mig något nytt. Klart man inte vill vara arbetslös, men jag är verkligen inte sån som person som tycker att "fan, typiskt min tur" att man har otur och drabbas av dåliga saker eller så, jag tror på att det kommer något positivt ur det mesta!:) Och att det blir vad man gör det till! Jag har så pass mycket driv att det inte skulle slås ner pga ev sån sak :) Sen är det ju ingen idé att skriva fan på väggen innan man vet vad som händer. Det kan ju också vara så att det blir en tjänst som skulle passa mig bättre om saker slås ihop och det kommer såna arbetsuppgifter som jag vill göra mer! Vem vet! Återstår att se. Tycker mer att det är lite spännande att se vad de ska göra.

Alla förändringar för en framåt, bra och dåliga så ger det en mer erfarenheter! :)

BTW så skickade jag iväg en ansökan till ett annat jobb igår kväll som jag fick svar på idag att jag inte gick vidare i! Hatar att skicka CV, så jag känner mig duktig att jag tog tag i det även om det inte gick vägen:) Kan vara så enkelt att det faktikst var en tjänst som utlystes enbart internt, och jag sökte utifrån ändå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0