Bara en sån dag

 
Jag vet inte om jag är en jättefan av denna dag eller egentligen de senaste 24 timmarna. Igår mitt i det som är bra på tv på hela veckan så dog tv:n och internet. Bara myrornas krig som visades så det var bara natti natti kvar för mig då.
 
Egentligen har den väl denna dagen varit ganska bra:) Men jag började morgonen med att bli väckt kl 9 av min chef som ringer. Eftersom jag börjar jobba klockan 8 fattade jag ganska snabbt vad som hände, herrejävlar va snabb jag va till jobbet! ;D Rejäl försovning!!! Rätt mycket på jobbet nu när många är på semester men de är kul, det passar mig att ha massor i huvudet samtidigt! Kanske därför jag försov mig haha!
 
Sen när jag kom hem kunde jag inte hitta mina nycklar hem, måste ha lagt dem på jobbet någon stans så jag kom inte in. Svettig efter att ha cyklat hem i jeans var jag inte så glad. Dessutom sa jag när jag tlll en kollega när vi gick ut i trapphuset på jobbet att "fan, jag är så kissnödig, men äsch, jag är snart hemma" mmmm, fick knäppa upp byxorna när jag cyklade förbi Ica Ettan för att jag inte kunde andas utav att det tryckte på blåsan. Så då var jag INTE glad när jag upptäckte att jag inte kunde komma in. Utelååååst!!! Tanken på att cykla tillbaka ner till stan igen och sen ytterligare tillbaka hem var inte så lockande. Jag var arg och gråtfärdig och fruktansvärt trött på mig själv. Provade att ringa mamma och chansa på att hon eller pappa kanske var ute och åkte så de kunde komma till mig med mn extranyckel. De var de inte men hon var snäll ändå och åkte hem till dem för att jag skulle kunna komma över dit och hämta mina extranycklar. Jag har världens snällaste mamma som hörde desperationen i rösten!
 
 
När jag skulle till gymmet sen så kom det en störtskur trots att det typ inte var ett enda moln på himlen. Och typ BARA under de 10 minuter som jag cyklade. DET HADE INTE REGNAT PÅ HELA DAGEN, va FAN! Taskigt tycker jag. Steg genomblöt in på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0