Härliga torsdag!

 
Idag försov jag mig INTE. Bra Helena! Och idag hittade jag mina hemmanycklar under hutchen (hutschen, hutshen, hur fan det nu stavas, orkar inte googla rättstavning) på jobbet! Bra Helena! Sen tänkte jag även till och gick på toa INNAN jag cyklade hem OCH så bytte jag om till shorts för att slippa cykla hem i jeans och för att få hinna med att få lite sommarkänsla trota att man mest bara jobbar. Gäller att njuta av det som är :)
 
 
Efter jobbet var jag med Calle och Nicke till Kolbäck och spelade 18 "hål" (eller vad det nu heter) Frisbeegolf! Jag blir faktiskt bättre och bättre! Och nu har jag två egna. Och nummer till två killar hahaha :P Man kan undra om tanken inte är att man ska spela på banan när man ser bilderna. Och jag kan säga det att detta är typ som vanlig golf, att slår man inte lika långt, så blir resultatet inte heller lika snett ;) jag kör på den varianten.
 
 
Sen måste jag säga att jag är väldigt solt över mig själv för när jag kom hem från golfen efter nio så bytte jag om och drog jag med mig Nicke ut och sprang! 7km på 38 min blev det och jag dog lite extra. Och jag pressade mig själv lite extra när jag tycker det blev jobbigt, hoppas det ger resultat. Det här är att utnyttja dagarna på bra sätt, bus med vänner och träning. Ingen tv för mig idag, utan lite blogg och så blir det sängen nyduschad och gosig! Natti nattiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0