Hoppsan

 
Med risk för att folk nu kommer att tycka att man är dum i huvet så bjuder jag på denna ändå. Jag har gått på stan lite förra veckan och veckan innan det. Och på stadiums rea för säkert en månad sen nu. Och så har jag kommit hem med lite kassar som jag inte har plockat upp vart efter. De har liksom bara legat kvar där... Så jag plockade ur de påsarna idag och....
 
 
Tadaaaa.... hahaha så mycket kläder med prislappar kvar på. En vindjacka, en väst, en hoodtröja, två skjortor, en keps, en bikiki, en cykeltröja, trosor, två kjolar, jeansshorts, fyra linnen, en t-shirt. Crazy! OCH nu har jag bestämt en regel för mig själv. Att har jag inte använt ett plagg, två veckor efter jag köpt det, så ska jag lämna tillbaka, för då är det inte omedelbar kärlek! Med vissa undantag för träningskläder och i vissa fall nåt partyplagg (ifall jag int går ut just de två veckorna) :) Till mitt försvar så behövde jag verkligen lite grejer, jag har inte shoppat på typ ett år.......typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0