Kantareller

 
Igår var jag ut med Ulle och Emma i skogen hemma på landet och plockade kantareller. Riktiga skogsmullar var vi! Älskar att vara ute i skogen. Man blir så lugn. Och så är det ju så gott med kantareller också! När vi kom hem så hade jag förberett för paj, så jag gjorde en paj med färsta kantareller och massa annat gott i. Man kan verkligen inte misslyckas och det blir alltid så gott!!! Till efterrätt åt vi kladdkaka, med glass, grädde, banan och chokladsås! Vi kikade också på The Vow (Älska mig igen)! Jättemysig film, kan jag rekomendera! Tyvärr får ju såna filmer mig inte direkt att sänka kraven och önskemålen för framtida karl! ;) Haha och killen i filmen. GE MIG!!! MUMS!!! Tack mina söta hjärtan för en jättemysig em/kväll!!!! Myggbett idag, check!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack själv tussan! Super mysigt och det bjöds på så goda saker! MUMS! Myggbett kan jag också sätta check för! helvete vad jag har myggbett!

2012-07-13 @ 15:19:20
URL: http://psajk0.blogg.se
Postat av: Emma

Tack jag gillar den också så mycket=)

2012-07-14 @ 14:22:19
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0