Måndagsträning

Efter tre träningsfria dagar var det jäklgt skönt att ta sig ut på lite löpning igen! Idag drog jag med mig Nicke till Rocklunda för lite värdefull backträning. Vi sprang backen vid korsningen femman/trean. 6st ggr sprang vi backen upp och ned 2ggr. Alltså 12 ggr uppför. Man tror efter varje gåvila att man har så jävla mycket kraft kvar för att pulsen har gått ned och man kan andas igen, men efter halva backen känns det att benen ju inte återhämtar sig lika fort och pulsen drar upp i 100 igen! Härlig känsla att stressa upp hjärtat och kämpa. Jag springer inte jättefort men jag springer efter min förmåga och kämpar, det är det viktigaste. Backträning tycker jag verkligen är grymt bra träning! Man vill bara där ifrån när man gör det men efteråt känns det så bra! Me like sooo much! :)
 
Psssst... det sprang en del fina grabbar där också! Ska nog hänga där lite oftare ;)
 
Imorn blir det styrka och roooligheter för Emma och jag ska på extrainsatta Cirkelfysen Ledarmix! Ska bli grymt kul! Jag har saknat de passen mycket sen jag slutade gå på dem och jag har ju blivit så svag sen dess (inte kuI men skam den som ger sig)! Och de extrainsatta är alltid så kul!!! Och bästa är ju att grymma Emma och jag är bäst ihop! Vi är alltid såå grymma! ;D

Kommentarer
Postat av: emma

Lätt vi är dom bästa! Därför alla vill vara som oss! Helt sjukt vad vi är bäst!!

2012-07-24 @ 10:12:59
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0