Powermeet 2012


 
Party ala 50-tal!
 


 
 

 
Bilar


 
Vimmel

 
I fredags på dagen var jag och Elina och simmade Vansbro halvsim så vi kom hem rätt sent. Men det var bara att svida om och ta sig ner till stan för lite partaj. Vi gick upp till Mattes fest där jag hade en asbra kväll, fortfarande i rus från dagens aktivitet tror jag! :) Gick hem vid två kanske för att få sova lite;)
 
Bilderna ovan är alla från lördagen!!! Då var det bara upp och fixa sig igen för att festa på nytt. Jag var först hemma hos Johanna tillsammans med Helena för lite mat och fix, och sen tog vi oss ner till samma fest som fredagen! :) Tack snälla alla inblandade som läser detta och TA ÅT ER, ni gjorde Powermeet-helgen GRYMT BRA!!! :D Haha men jag är fan för gammal för tvådagars snart. Festa i tio timmar på lördagen var lätt som en plätt, men lite schleten blir man ju!
 
Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: emaa

Åhh söt du va hjärtat!

2012-07-10 @ 08:41:07
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0