Sommarhelg!

 
I fredags var jag i Lottebo med mina föräldrar, mostrar och deras karlar och mös. Kantarelltoast, räkfrossa och kladdkaka, allt en tjej behöver! Nja men nästan iallafall. Hur skönt som helst med en lugn fredag efter denna vecka med mycket på jobbet. Inget springa på stan i regnet, inget behöva klä upp sig. Bara lugnt och trevligt och en jättemysig kväll! Och mina föräldrar har fått sån himla fin altan. Det har gått så fort och de har varit sååå duktiga! Grymt snyggt är det!!! Impad faktiskt!
 
 
På lördagen var jag och goa Emma i gropen och solade! Jätteskönt när solen sken, men när den inte gjorde det så var det askallt! Skönt att få lite färg i ansiktet och känna sig lite levande igen! Lite färg måste jag ha fått eftersom jag fick höra på kvällen sen att jag va brun! Jag gillar! :D
 
 
Kvällen spenderades med goa Elina hemma hos henne och sen en tripp ner på stan. Hon bjöd på mat och sen satt vi bara och snackade massa skit! Grymt trevlig kväll. Må-bra-kväll var det igår. Kände mig bara så glad över hela kvällen. Kul folk ute (den lilla tiden vi va ute) också! Vi gjorde jättefina shots! alla va inte jättegoda kan jag avslöja! :P Så gjorde vi hallondaquri också! Mums. Haha först smakade det verkligen bara sprit tills vi fick till den bra! Puss puss på Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0