Struktur

Semestern är slut och det är jobb som står på chemat igen. Och det är jag glad för. Passar mig mycket bättre! Komma upp på morgonen, göra rätt för sig. Få motionera hjärnan lite. Stressa lite. För att sen komma hem och göra det man ska göra, Träna eller göra något annat. Så skönt. Kände ett lugn när jag kom till jobbet. Kände mig lite hemma och till någon nytta. När man har semester känner man ju lätt att man inte är bra för någon alls!
 
 
Idag fick jag verkligen göra rätt för mig desstom, vi var 4 pers istället för normalt 7st. Vi hade beräknat iaf 5st men en vikarie var sjuk. Och i vanliga fall kan folk ta mer än än tidning men två hade bara varsin, sååå jag och Pia delade på de resterade 9st :P Plus att jag var lite fadder åt ena vikarien. Skönt att ha  mycket att göra haha :) Jag gillar! Eller är jag knäpp då?
 
 

 
Efter jobbet blev det spontant en sväng till Västerås GK med två vänner för 9 håls golf! Gick ju sådär bra efter att knappt ha rört klubborna de senaste två månaderna. Men all träning är bra träning haha. En riktig jäkla regnskur fick vi över oss också! Nästan så man kände sig ordentligt hurtig (eller dumdristig ifall man åker på förkylning) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0