Torsdag

 
Lite shopping på lunchen satt inte fel. En t-shirt, en topp, två linnen, en skarf, och en sjal! Älskar sjalen, den är såå fin! Ska nog gå in och kika om de har något mer fint! :D
 
 
Sen var jag på Tabban med 4 kollegor och avslutade vårens slit! :) Var tvungen att ta kort på mig och inredningen. Egentligen skulle jag ha satt mig i soffan för att få bättre effekt, men jag hade verkligen samma färg som allt där inne. Lila och svart var temat! Tydligen temat för mig med :P
 
 
Som vanligt blev det ju typ världens godaste efterrätt också!!! Gah, skulle kunna äta jämt! :D Vi hade en jättetrevlig kväll och pratade massor!!! Älskar vår tradition. Vi mindes också första gången vi var där. Det var när Motalagruppen skulle splittras, och vi inte kom iväg från jobbet förrän åtta för att det strulade, och just då satt vi ju i våt egna lilla "fort" så ingen kunde hjälpa oss, det va tider det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0