Kärlek och drömmar

Jag måste bara få skriva av mig lite:) Efter min dröm inatt så blev jag typ helt crazy. Fick lite kärlek i mina drömmar i natt och det startade något i min kropp. Hela helgen startade något i kroppen tror jag. Sjukt trevlig helg med mycket kärlek från mina vänner ger mig så mycket värme. Och just nu känns mitt hjärta så stort och varmt. Drömde att vi fixade för mitt bröllop och jag kunde inte hitta han som jag skulle gifta mig med först, det var så rörigt, så träffade jag på ett gammalt ex som friade till mig. Vi har inte pratat på jättelänge så jag vet inte vart han kom ifrån. Han har en speciell plats i mitt hjärta som den mest godhjärtade killen jag vet, iallafall är det så jag minns honom! Tack vare honom så finns det ändå en tillit till att det finns bra killar där ute. Och i lördags så fanns ett par mumsbitar på hattfabriken som gör att jag också blir lite till mig haha;)

Sen är det ju inte raketforskning att man tar med sig lite från alla möten man har med killar och vill sen att nästa kille ska ha dessa egenskaper samlat. Jag vill ha hjärtat, tryggheten och lugnet som jag kände från G, jag vill ha det trevliga från K och H, Jag vill ha utseendet och det lite råa från P, N och M. Kroppen från, K, P och E. Jag vill ha känslor från M. Jag vill ha intressen från, P, P och M. Jag vill ha det braiga från S och E, Jag vill ha det snälla och omtänksamma från J, Mysfaktor från M, K och G. En med jobb som typ P, M eller N. Jag vill ha det charmiga från N, M, S och M... skulle kunna fortsätta hur länge som helst haha. Skulle vilja kunna ta alla fina killar som jag har haft i min närhet i mitt liv, och smälta ner dem som små tennsoldater och sen gjuta en aldeles egen fin kille som har alla bra delarna från alla underbara människor jag träffat, kännt och känner! Det vore nåt det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0