Laddar för halvvättern :)



Nu håller jag på att packa och dona lite för imorn då jag och Elina drar till Moooootala för lite cykling på söndag. Bilen är bytt med mina föräldrar, grejer fixade, nu ska jag bara packa och fixa en pastasallade till oss till imorn. Detta blir sista inlägget innan tävlingen. Ber om ursäkt om jag tjatat om den här, men det är vad mitt liv har kretsat kring lite de senaste veckorna. Men jag har nog mest tjajat om den på träningsbloggen;)

Tänkte blotta mig lite och kanske sätta lite press på mig själv haha :S Man kan ju ändå söka på mig och se allt ändå så jag kan ju lika gärna skriva det här;-) Jo såhär va, man kan sätta GPS-tracking på folk om man vill följa dem genom loppet. Man får då ett sms när man startar, vid tre kontroller och vid målgång eftersom man har ett chip på hjälmen. Vilka tider man bör vara vid olika punkter med den hastigheten man håller och när man passerar. Om ni vill söka rätt på nån vän så finns det på vatternrundan.se och resultat. Eller klicka här. Eller om ni vill följa MIG så kan ni skicka HV 2401 till 72456. 2401 är alltså mitt startnummer. Kostar 30kr att följa någon. Så för den som är nyfiken och intresserad så kan ni "tracka mig". Jag har själv satt GPS på Åsa som cyklar tjejvättern imorn, för att hänga med hur det går för henne! :) Elina kan man också följa, bara skriva in Namn och lopp och söka på halvvättern ;)



Och så har jag fixat så jag kan ha min ring med mig som boostning utan att behölva ha den obekvämt på fingret under loppet:) På ringen som för övrigt är handgjord av mig "Just do it!!!" Det va innan jag visste att det va någon annan som snott den som slogan. Men för mig betyder det ändå mycket mer än då! För mig betyder det att inte tänka så mycket utan bara göra ibland. Och under loppet kan det va skönt med ett par stöttande ord. Gör ba gör! Trampa ba trampa!!! ;-)

Woop woop! Snart så! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Kommer gå bäst för er!!!

2012-06-08 @ 22:23:08
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0