Lugn helg



Denna helg blev väldigt lugn, har tex stirrat in i denna hela morgonen! Men ibland måste man, 6 maskiner blev det! Känner mig duktig att jag faktsikt har lagt tillbaka allt där det här hör hemma också. Renbäddad säng, BÄSTA! Men inte mycket av det jag tvättade var vanliga kläder, var bara massor av träningnskläder, verkligen massor!!! Haha man märker vad man gör om dagarna iallafall :P

Intressant är att man lätt kan se vilket mitt favvoplagg är också! BROTTARLINNE!!!! Kan man ha till ALLT! Jag använder det nästan dagligen, under tröja till jobbet, till jeans, kjol, ja vad som helst, och när jag träninar. 17 st låg i tvätten idag! En stor hyllning till brottarlinnet ger jag idag, söndag den 3 juni! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0