Cockies!!! :)



Har bakat kakor idag! :) Ibland tänker jag att jag är knäpp som ställer mig och bakar kakor klockan tio på kvällen efter träningen. Men har jag tänkt att jag ska göra så gör jag :) Blev kolakakor med valnötter samt chokladkakor med chokladkross. De är fortfarande varma så jag kan inte riktigt veta om de blev bra men det tror jag väl :)

Tog en promme hem från jobbet och sen åkte jag ut till Hälla för att kika racercykel men slutar med att jag kommer hem med ett par skor haha! Käka och träna. 30 min spinning och 30 min styrka var det jag han med innan de stängde. En sväng till affären och sen baka kakor och städa köket:) Det gäller att hålla igång :) Men nu ska jag faktiskt sova!

Kommentarer
Postat av: emma

Alltid lika mycket att göra som jag! ÄLSKART!!!

2012-03-23 @ 18:17:05
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha! Skön stavning! Hoppas ku***na var goda! :)

2012-03-24 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0