Familjeläkare och Akutröntgen

Det är vad jag har hunnit med idag. Jag var till familjeläkaren i morse för att kolla upp mitt huvud, att det snurrar, att jag tappar balansen, har ont i huvudet och att jag är så trött. Dessutom började jag inte dagen så himla mysigt. När jag stod i duschen började jag helt plötsligt må jätteilla, verkligen kräkilla på en sekund, jag började känna hur blodet försvann från kroppen, det slog lock för öronen och började susa. Jag fick vira handduken runt mig och lägga mig i sängen helt dyngur för att inte svimma i badkaret. Där låg jag i mer än fem minuter och lyssnade på bruset i huvudet tills jag inte mådde illa längre och det hade slutat snurra. Hur som så var jag alltså hos läkaren vid nio och han kollade typ om jag hade neurologiska skador men han kunde inte se nåt. Men han skulle skicka så jag skulle få komma och röntga huvudet. Han sa att det skulle dröja några veckor eftersom det inte är akut, men när röntgen fick remissen så tyckte de tydligen det eftersom de ringde mig och tyckte att jag skulle komma redan idag. Så jag var dit efter jobbet. De kunde dock inte se nåt konstigt, det var skönt! Men vad är det då för fel? Hoppas helt enkelt på att det går över då!

Kommentarer
Postat av: emma

Varför va du inte på röntgen när jag var där? Då hade vi sluppit vara ensama! Men vi får hoppas att det blir bättre snart gumman<3

2012-03-01 @ 21:55:33
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Johan Hultkrantz

Kul att du gillar vårat Cirkelgym-X pass. Ja! Det är ju "mosa" från första början och sedan blir det bara intensivare. Nu till Påskhelgen körs ett happeningpass liknande Cirkelfts-X, information finns uppsat på Rocklunda.

2012-03-25 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0