Ja ja ja jaaaaaa!

Tror inte att ni förstår hur GLAD jag blev nu! Jag har letat efter mina hörlurar i ett halvår känns det som! Iallafall sen jul. Man kan inte springa med ploppar i öronen när det är lite kallare ute, då måste man ha pannband och då blir det för varmt. Hörlurar täcker mot blåsten vid öronen och samtidigt ger bra musik! Jag har letat igenom lådorna där de skulle kunna ligga, alla träningsgrejer, alla väskor, rivit ut allt på alla möjliga ställen där de skulle kunna ligga, de var verkligen HELT BORTA!!!! Och det roliga är att jag hade en svag aning om att jag la dem på ett sånt här SMART ställe där jag visste att om jag INTE kom ihåg att jag lagt de där så skulle jag ALDRIG hitta dem.

Men NU HITTADE jag dem. De satt i pianot och låg på svarta mattan! :D YEY! ME SOOO HAPPY!!! :D

Gäller att bli glad för det lilla ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0