Soffmys



Hittade en bild på mig från julafton. Ligger nämligen nu i min OP i soffan och försöker hålla mig varm. Jag fryser så!

Idag har jag varit produktiv och fixat lite sånt som jag hatar. Jag har ringt försäkringsbolaget och anmält mig huvudskada + att jag har ringt dit igen och skaffat mig allriskförsäkring och bostadsrättsförsäkring. Sen har jag också beställt en ny telefon nytt abonemang. Dyrare i månaden blir det, men jag behövde förnya mig kände jag.

På eftermiddagen gick det utför. Jag var hungrig och sugen på allt. Dessutom grining och nedstämd. Kanske dags för fröken röd, känns som nåt sånt. Känner mig trött och illamående, har gjort några dagar. Undrar lite hur magen mår av att äta så mycket kött som jag gör nu. Har ju gått från att äta typ noll kött till ganska mycket. Känner mig tjock också. Och när jag skulle ut och spriga vilket jag inte var ett DUGG sugen på, så gick det SKITdåligt. Klarade knappt att springa ett intervall på 5 minuter. Så jag gick sen mest. Kroppen kändes som 100kg, magen var hungrig, och det gjorde ont i benhinnorna. HATAR mina benhinnor nu!!!

Imorgon är en ny dag! Tror jag ska försöka sova nu tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0