Torsdag

Ganska tom i huvet idag. Var på cirkelfyspass på lilla ytan på bv efter jobbet. Kommer att vara precis lika trött i armarna som jag var för två veckor sen då jag va på samma. Det är nästan bara armar i en timma men kul va det. Älskar att träna med dig Emma! Massa skratt och bus och pepp. Mysstund med min Emma hjärtat <3

Suger in universums energi och skickar ut till de som jag älskar och de som behöver det! Energi till härliga utmaningar som är framför oss, svårigheter, upplevelser, sorg, livsval eller bara lite extra energi till att skratta och älska! All kärlek till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: emm

Jag älskar att träna med dig! Stå och fnittra som små flickor sen till att köra sönder oss i passet! LOVE IT!!!



PUUUUUUUUUUUUUUSSS<3

2012-03-30 @ 21:59:00
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0