Trött tjej

Oj va dåligt med uppdatering det har varit på bloggen nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det har iallafall varit en trevlig helg. Lite AW med Fia och Maria i fredags. Lite träning och mys med familjen på lördagen och sol i stugan, träning och kortspel med mina pojkar idag.

Provade på Cirkelgym X idag. Riktigt kul pass, ska jag gå på fler ggr. Jag gillar ju HIT och det här är typ samma sak, samma tempo. Lite blandning mellan hit och cirkelfys/cirkelgym skulle jag tro. Mer pulshöjande och mosa nästan utan paus. Lite kul att många av de som va på passet var ledare av något slag på andra pass. Robban, Therese, Sara, Katja, Alida. Hoppas att de kör fler pass av det än en gång i veckan. Tur att många blir bakis så platser släpps :P

Idag hade jag lite beslutsångest om jag skulle gå på Cirkelgym X, Cirkelfysen eller HIT, så det blev två av tre:) Gick dubbelpass, både Cirkelgym X och Cirkelfys. 2 timmar mosa stackars muskler!!! Trött tjej som sitter i soffan nu kan jag säga....... Helt mör i kroppen... bävar lite vad som väntar imorn haha.

BTW. Filmen som visas nu på fyran är jättebra!!! Se den om ni inte ser den redan eller har sett den tidigare :) Filmen heter Taken.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Taken är en sån grym film!

2012-03-14 @ 05:29:50
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0