Mute



Min hals känns som ett sågverk. Väldigt oskönt om jag får säga det själv. Vaknade flera gånger inatt av att det var svårt att svälja. Nu är ju frågan om det är allergi eller om jag är på väg att bli sjuk. Vet att jag funderade förra året vid den här tiden om jag kanske var allergisk. Jag har ju aldrig varit det förr, men det kanske kan komma med åren... Jag skulle vilja veta vilket det är, för om det är allergi så kan jag ju träna. Om det är annat halsont så ska man ju inte träna. Hmm. Det är jobbigt att prata, ansträngande att pressa ut luft, så jag hoppas att telefonen håller tyst så mycket som möjligt också idag. En kopp pepparmintste med honung lindrar förhoppningsvis lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0