Lek å bus



Tänk va barn är fyllda med bus, och här har vi en riktig buskotte! Hon har varit hos mamma och pappa hela helgen och idag va jag i stugan och hälsade på dem lite. Det bästa med andras barn är också att man kan åka hem till lugn och ro när man inte orkar leka mer ;) Jag sitter gärna barnvakt till andras barn och jag tycker det är mysigt, men nej, känner väl INTE att det rycker i livmordern just nu att skaffa egna.

Undrar faktikst tom om jag är särskilt omvårdande??!... HATAR tex när diskmaskinen måste matas med typ diskmaskinssalt... eller när tvålflaskan måste matas med ny tvål... eller när bilen måste matas med bensin... för inte tala om när JAG måste matas, hur TRÅKGT är inte det??! Saker som liksom måste underhållas och inte kan göra det själv undviker jag att fixa så länge det bara går. Året som au-pair och typ tre år på dagis har nog också satt sina spår... Haha sååå kanske inte är så omhändertagande just nu;) MEN med det vill jag ändå säga att jag gärna skämmer bort både kollegor, vänner, pojkvänner och de jag bryr mig om med omtanke och kärlek (iallafall hoppas jag att det är så) och där är jag väldigt mån om att alla ska må bra och vara glada, skillnaden är när jag VILL så går det jättemycket bättre än när tvånget finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0