Hjälp med cykeln!



Idag drog jag lite tidigare från jobbet för att kunna åka till Cykloteket i Västerås och kunna få hjälp med min cykel. Jag skulle göra en sk Position +. Det innebär att de mäter och ställer in cykeln efter en själv och jag tyckte att det var värt att få hjälp med det. Köpte ju sadel och klossar där för ett par veckor sen och fick så himla bra hjälp så jag tog hjälp av dem igen, även idag grymt trevliga och hjälpsamma. Här kommer lite reklam för dem: De är jättebra! Jättebra service, jättebra bemötande. Så behöver ni hjälp med grejer till cykeln av bra personal, GÅ DIT! :)

Min cykel är krasst egentligen för stor, så jag komemr inte sitta så bra som jag skulle vilja, men vi gör det så det iallafall blir okej. Så får vi se, OM jag fortsätter nästa år så kanske jag köper en ny då, som passar mig bättre. De hade inte en styrstam som jag egentligen skulle behöva så jag har fått låna en så länge, och kommer få komma in på fredag eller lördag och sätta dit en kortare som ena av killarna hade hemma (som jag också får låna) tills den jag ska ha kommer in i butiken, för att jag ska kunna cykla så länge. Det är service! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0