Våtdräkt - check!



Våtdräkt fixad för Vansbrosimningen!:D Blev en kort variant, av den enkla anledningen att det va lätt att få tag på. Den är svart och grå med lila detaljer. Dock har jag två stycken hemma, en S och en M. Frågan är ju i vilken fom jag är i kroppen nu och kommer vara om ett par månader? S sitter tajt och lägger jag på mig lite så kommer jag inte komma i den haha :P M är ju lättare att få på sig, men är då istället kanske lite för lös i halsen och så. Ska fundera över helgen vilken av dem jag ska lämna tillbaka. Tanken finns ju även att behålla båda så slipper jag bry mig om om jag sväller upp eller blir mindre :P Jag ska ju träna rätt mycket kondition framöver så jag borde ju egentligen inte bli större, men det vet man ju aldrig, sommar och god mat ;) hmm. Svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0