Typiskt då ;-)



Idag har det varit en sån där dag då lite smått går fel. Började med att vakna kl 8.00. Typiskt. Jag hade då snoozat så länge så alla tre alarm stängt av sig efter en timma. Va väl trött :P Kom till jobbet astrött strax efter halv nio. Jag drog sönder hällan på även dessa byxor. Typiskt. Hatar när de åker ner lite så då får man gå och dra i byxorna lite då och då. Eller vanligtvis när man ska dra på sig dem. Samma gäller alla byxor. Helena, DRA INTE I HÄLLORNA!!!

När jag hade handlat och skulle betala i kassan på väg hem från jobbet så upptäcker jag att korten inte alls är där de brukar vara... helt tomt. Korten låg kvar i träningströjan sen jag va ute och cyklade igår. Pinsamt. Typiskt. Fick lägga tillbaka alla varor. Kassörskan fick backa det inslagna. Och jag fick ingen mat. Typiskt.

För att hålla tassarna borta från skafferiet och stå emot mitt ständiga sötsug så tog jag mig ut och sprang en vända. Blev 10km i skön sommarkvällsluft. tack å hej. Nu måste jag sova så jag kommer upp imorn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0