Ett varmt bad.



Funderade ett tag på om jag skulle ta mig ut på en löpvända i blåst och regn eller om jag skulle ta ett bad för jag frös som ett as. Och ja vafan, jag har ju inte tränat på mer än två veckor så vad gör en dag till haha :P Skönt va det!!! :) Tända ljus, lugn och skön musik och bara slappa. Kanske har blivit en mjukis;) Ja, i 5 min va det skönt, sen började jag redan bli rastlös, Då tvingade jag mig att ligga stilla i en låt till så fick jag gå ur sen :) Men måste säga att jag har blivit rätt bra på att ta det lugnt nu när jag inte tränar. Meeen, ja så är jag väl, allt eller inget, och just nu är väl mätaren på inget. Imorn, då ska jag försöka proppa lite nässpray och ta mig iväg och träna, något iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0