Kvällsryck!

Idag var jag på AW efter jobbet med några vänner, hur mysigt som helst!!! :D Mat i parken och sen dagens i Cirkustältet! Perfekt kväll! Kom hem halv elva. Funderade på om man skulle sova och vakna till min lägenhet eller som man skulle göra nåt åt det.



22.40. Kläder överallt, träningkläer och grejer över hela hallen, disk och skräp lite här och var. Kaos i badrummet. Kassar och påsar överallt. Det här har jag ju inte lust att ta tag i när det är varmt, soligt och härligt ute! Och med lite energi till övers och så blev det som det blev:P




23.30. Tadaaa, 50 min senare! Nu kan man gå och lägga sig och vakna till ett trevligare hem! :) Det gäller bara att ta vara på tiden och vara lite effektiv så blir det jättebra! :) Bytte tom ut skorna i skohyllan så sommarskorna åkte fram och vinterskorna ner i lådor! :) Ta en liten kvällsmacka och sussa så man kan sjunga god morgn tidigt imorn, äta lite frulle, träna och sen njuta av solen en stund! :) Bra start på helgen tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0