lång kväll

Tänk va lång kvällen blir när man inte tränar. Jag är van vid att ha kommit hem och duschat vid nio om kvällarna. Men nu när jag inte tränar kändes kvällen ju jättelång! Rensade ur skåpen under tv:n från skit! Skönt! :) Och fick bevisat det jag redan visste, att det bara är SKIT på TV så det är inget jag missar när jag flänger runt om kvällarna:) Dock är Betners talkshow riktigt rolig, den gillar jag! :) Både humoristisk och riktigt bra typ politiskt samhällstalkshow!

Men sen säger jag också, det är för mycket KUL man vill göra så jag ger förkylningen ett par dagar till, sen tänker jag brotta ner den! :D Vill cykla, springa, fysa, spinna, golfa! Kom igen kroppen! Hejja hejja kriga!!! :D Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0