Ledig klämdag!



Jag tog mig friheten att ha en ganska lugn och "oproduktiv" dag på i fredags:) Det blev bus i skogen med pojkarna!:) Frisbeegolf med Calle och Nicke. Det är verkligen kul, men jag är askass pga att jag inte kan kasta så långt. Men å andra sidan hamnade jag aldrig så långt utanför som grabbarna gjorde. Roligaste var Nicke på sista, jag vet inte vad han gjorde så lågt nere/borta från korgen haha :P

Vi köpte och lagade lite mat hemma hos mig och sen fick jag hjälp med att återställa min externa hårddisk och uppdatera min dator inklusive en tripp till MediaMarkt. Jag gör ju tydligen rätt mycket fel hahaha. Man ska tydligen trycka JA när den vill uppdatera och STÄNGA av datorn ibland ;) Ska försöka komma ihåg!!! :)

Kvällen spenderades med ett glatt gäng hemma hos Helena och Mathias. Lite cider och MASSA skratt pga ett galet gäng från Örebrooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0