Lördag på IKEA med Catta



Jag hade en skön slapp lördagsmorgon och sen ringde Catta och drog iväg mig till IKEA :) Stolt över att jag gick från troll till nyduschad och anstänig på bara 10 min, okej kanske 15;) Va länge sen jag va på IKEA nu så det va väldigt trevligt. Och jättekul att träffa Catta lite! :) Sen tog jag mig till Mamma och pappas stuga och skulle hjälpa dem med internet till datorn. Tyvärr gick det inte alls nå bra :(

Planer för kvällen blev gjorda och jag fick stressa förbi affären och hem. Lyckades städa, laga mat, duscha och fixa mig allt på en gång, måste bara ge en klapp på axeln till mig själv och säga att jag är GRYM på att simultana och vara effktiv i såna situationer! Hade någon varit här då, så hade de nog fått hjärtinfarkt bara av att titta på mig :P hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0