Mål 2012 - Status 2

  • Klara Runners worlds Utmaning, träna varje dag i 31 dagar - CKECK!
  • Fortsätta träna, men inte bli träningsnarkoman
  • Byta jobb om inte jag får något nytt att göra på nuvarande.
  • Gå på en konsert (köpt biljetter till shm i november, så påG!:)
  • Säga de komplimanger som jag tänker, högt
  • Spela en paintballmatch (och vinna ;))
  • Spela en runda på en golfbana som jag inte spelat på förut
  • Vara minst en gång på spa
  • Åka snowboard i Aplerna
  • Pussas
  • Värna om mig själv
  • Springa Lidingöloppet 15. Gärna på bättre tid än 2011.
  • Sova under bar himmel
  • Baka något som jag inte bakat förut
  • Åka på solsemester
  • Springa Blodomloppet 10k
  • Visa mina vänner hur mycket de betyder
  • Åka motorcykel
  • Få massage
  • Lära mig något som jag inte kan
  • Genommföra de idéer jag har
  • Fixa rosten på min bil
  • Annordna en mumsmum-ätar-tävling och delta
  • Ha en fotoshoot med en person jag inte fotat tidigare
  • Åka på roadtrip till någon ny spännande plats
  • Köpa nya gympadojjor
  • Dejta
  • Nakenbada (kan det bli lite sommarvärme dårå!)
  • Genomföra ett Triathlon
  • Dricka vin med mina vänner
  • Dyka från höga klippor
  • Dansa i regnet
  • Äta glassbuffé
  • Spela en fotbollsmatch
  • Göra en obekväm utmaning varje månad tex, flirta, skicka iväg ett CV eller liknande.
  • Rensa ur källarförrådet från skit (Tack underbara Emma för hjälpen)
  • Besöka Arosfortet (blir nog höghöjdsbanan istället, roligare)
  • Bjuda mina vänner på mat
  • Bjuda över min familj på mat
  • Bli bättre på att ta ögonkontakt med folk fastän jag tycker det är obekvämt.
  • Genomföra en Halvklassiker (halvvägs, men kommer ha en kvar till 2013)

 
Tycker det går hyfsat bra för mig ändå! :) Triathlon känns inte som att jag väljer att göra i år eftersom det är så många andra lopp. Paintball, jag måste snart ta mig an paintball!!!
Trackback
RSS 2.0