Melissa och Lars

Lyssade på Melissa horn på jobbet och hon får mig alltid att börja tänka massor. Egentligen är jag lika allergisk mot henne som mot Winnerbäck. Winnerbäck gör mig både glad och ledsen på samma gång, både glada minnen och en känsla av något som varit och som väcker alla möjliga känslor i kroppen. Melissa Horn är ju skön musik, men väcker också massor av känslor och tankar. På ett sätt ger den mig ett lugn men på samma gång så dras jag liksom tillbaka till en sinnesstämning ala ajaj. Fashinerande hur kroppen fysiskt kan känna av musik. Jag har en lista på min spotify som är helt sönderlyssnad, en med lugna låtar som jag kallar gamla av den anledningen att jag var tvungen att göra en ny lugn lista utan hälften av låtarna efter ett tag. Det gör ont i kroppen av att lyssna på den listan, så jag brukar undvika den, men ibland får jag för mig att lyssna lite, det är ju trots allt bra låtar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0