Nästan färdigt!



När jag kom till stugan idag var de nästan färdiga redan, fan va fort det gick. Min pappa är så himla bra på att göra färdigt saker han påbörjar! Inte som många andra som påbörjar och sen tar det jättelång tid innan det är klart. Jag hjälpte pappa att testa soldäcket!:) Kommer bli asbra när det blir klart. De ska glasa in halva så det blir som ett uterum. Och ja, jag kommer trivas där i sommar jag med! :D Satt ett tag i bikiniöverdel så nu syns det lite var det är tänkt att mina tuttar ska vara också :)

Hjälpte pappa att påbörja hans CV också, han vill byta jobb och de i våra föräldrars ålder har ju typ inte bytt jobb på 20 år så de vet knappt hur man skriver ett sånt. Så jag satte mig ner och tvingade honom att spotta ur sig lite grejer så han fick arslet ur vagnen att skriva ett! Han sa och jag skrev det som jag tänkte att han menade. Han tyckte att det va jättebra, för han sa en sak och jag skrev en helt annan sak som mer beskrev vad han ville ha sagt. Han är bra på massa saker, skriva är inte ett av dem haha. Kul att vara till hjälp också tycker jag :)

Avslutade dagen med ett par timmar i soffan i min OP, blogg och lite tv-tittande efter en skön kvällsvända på cykeln tillsammans med Åsa. Blev svängen förbi Tillberga, Tortuna, Kungsåra, Irsta och Badelunda. Passade på att vinka till Emelies hus också när jag ändå var där :P

Avsultar hela helgen med att säga tack för mig och god natt! Nu måste jag verkigen sussa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0