Pjuck :)



Här är mina nya cykelskor! Shirmano SPD :D Fanns inte så jättemycket på någon sportaffär men jag tror dessa blir bra. Fick okej på dem när jag va på Cykloteket också så vi litar på det! Och på tal om det, ALL CRED till Cykloteket och deras väldigt trevliga personal. Jag fick jättebra hjälp! Jag skulle köpa klossarna till skorna där och så köpte jag en ny sadel också. Och så fick jag hjälp att sätta fast klossarna på skorna och förklarat hur de ska sitta. Ska nog ta mig dit för att få hjälp att ställa in hela cykeln så jag sitter rätt. Det är något de gör för dem som köper cykel där, men jag kan betala för att få den hjälpen och det tror jag att jag ska göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0