slappfredag

Kanske inte en sån fredag jag mest av allt önskade, men man får försöka se det positivt;) jag får vila och mysa ner mig i soffan! Jag sitter lite smådäckad i soffan och hostar, nyser och snörvlar, en förkylning bröt ut ändå, och man är alltid som mest däckad i början! Alltså jag ska ALDRIG mer ha träningsuppehåll;) Då blir jag fan sjuk! I början av februari hände samma sak när jag vilade från träningen några dagar :O

Det regnade på mig när jag cyklade hem, det va lite taskigt tycker jag, jag som redan frös som ett as. Det som är positivt med att va igentäppt i näsan var att jag kunde rensa ur gammal skit ur kylen när jag kom hem, utan att känna något ;) unnade mig lite bakpotatis och sen kladdkaka och te:) Kände väl inte så jättemycket hjärnan vet iallafall att det är gott:P





Har hunnit se två filmer, The abduction (borde vara en film för dig Emma ;)) och sen The ideas of March. Okej båda två. Och nu börjar visst Transformers på fyran. Gör inget att kika på den lite. Får se hur lång tid det tar innan ögonen faller ihåg bara:)

Trevlig helg önskar jag alla! :) puss:*

Kommentarer
Postat av: J

Din kropp klarar antagligen inte att träna så mkt som du gör. Därför blir du sjuk när kroppen äntligen får vila!

2012-05-05 @ 09:10:27
Postat av: Helena

Haha, klart den gör, hallå såå mycket tränar jag faktiskt inte:) Men det är nog så att den passar på lite medans den kan;)

2012-05-05 @ 10:47:42
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/
Postat av: emma

Va de en tjej film eller? jag ser ju iallafall vem de är;)

2012-05-05 @ 16:34:13
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0