Spontant biobesök



Idag blev det en spontanbio med Jonas dirket efter jobbet. Avengers 3D var vi och såg! En film med superhjältar som Iron Man, The Incredible Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye och Black Widow i samma film. Helt klart sevärd och riktigt bra biofilm, var därför jag ville se den på bio! Dessutom hade vi tur och fick verkligen mitt i salen. Mellan två andra sällskap. Måste ha varit någon annan som bokat platsena innan och sen avbokat. Bra för oss :) Tänkte på det, de borde ha röd avgång/sista minuten på bio. Rea ut biljetterna som är kvar i salen en kvart innan den börjar eller så! Istället för att ha massa tomma platser. Tips till SF! :)



Ett par snyggingar är med i fimen också ;) Det gör ju inte direkt något :P Mums! Nu kan jag sova sött och drömma gött! En regnig dag som denna satt det verkligen fint. Sen är det ju lite kul att en svens (Stellan Skarsgård) får vara med de stora pojkarna och leka! :) Thor (Chris Hemsworth) och Captain America (Chris Evans) = MUUUMSSS. Chris evans såg jag ju nyss i filmen "Whats your number" där han var ännu mer mums! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0