Trött tjej



Hehe, OMG säger jag bara. Taggad innan, död efter! Flåset är INTE som det ska. Jättejobbigt var det på första löpvändan efter förkylningen. Gjorde en 5km mest för att komma ut och börja på igen. Höll på att hosta sönder lungorna under men framförallt efteråt. Skulle vara intressant att veta om det är förkylning kvar i kroppen eller om det är någon form av allergi. Hostan är så konstig, det är inte som att det är nåt som sitter i halsen, det liksom bara piper när jag hostar. Aja, hoppas det blir bättre snart. 28 är ju inte pissdåligt heller, får vara nöjd. Mitt mål är att kunna springa längre sträcka och hålla mig under 5:5 hela tiden, då borde jag kunna springa Lidingö på 1:20, men egentliga målet är under 90 min, då kommer jag vara nöjd.

Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att jag INTE får träningsvärk av idag. Då kommer det bli jobbigt på tors. Jättejobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0