Långlördag :)



Började lördagen med att riva av ett Indoor Walkongpass 09.30 med sötnöten Emma! Sen fortsatte jag med 30 min styrka för det va så länge den :) Skönt att komma igång igen! Och såå skönt att komma upp tidigt och vakna till med lite go musik och lite flås!



Efter IW, dusch och en god andra frukost tog jaf mig till stugan för att sola lite, men när jag kom dit skulle pappa riva verandan och jag va inte sen på att haka på! :D FÖRSTÖÖÖÖRA, slå sparka, spika skruva!!!:D Jättekul ju! Så det blev det och en jävligt FUL solbränna istället! Kände mig som en riktig karakarl som skruvade svettades och grejade. Västa träningspasset det med!!!



När jag va klar upptäckte jag att jag blivit FACERAPED dessutom!!! Haha, men med tanke på vad jag höll på med så stämde det ju ändå rätt bra. Min dator stod kvar för fix hemma hos Nicke så Calle och Nicke roade sig med att våldföra sig på min Facebook när de märkte att jag hade automatisk inloggning! FYYYYY dem! Tur att jag tycker om dem ändå ;)

"Idag vaknade jag som 50% av av befolkningen, med en kuk mellan benen!" Hur kul som helst! :P



Innan jag tog mig hem från mamma och pappa passade jag på att dra en löpvända, drygt 5km i Rocklundaspåret! Jobbigt vare.



In i duschen och iväg på middag med mina goa vänner hos Maria! :) Jättetrevlig kväll och bra dag får man ändå säga! Fick dessutom hjälp med mammas och pappas dator som de belv väldigt tacksamma över! :) Kärlek till mina vänner! Och kärlek till de vänner som inte var med just där som jag tycker så himla mycket om ändå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0