En ny dag kanske

Skulle kunna tänka mig en ny dag. Vaknade 8.10 i morse och insåg då att jag måste ha stängt av väckarklockan (alla tre, som tillsammans ringer var trejde minut i över en timme). Så jag kom för sent till jobbet. Cykla dessutom, kallt. Jag fick inte med mig matlådan hemifrån. Min dator fuckade ur på precis samma sätt som i torsdags då jag helt plötsligt varken kan använda mus eller tangentbord och den bara gör helt konstiga grejer när jag klickar. Tog över en timma att få någon att fixa. Då kom mensen och hälsade på, toppen. Och dessutom har jag lyckats sätta på mig trosorna ut och in i morse... tydligen. Haha, snurr i bollen. Väntar spänt på va resten av dagen har att bjuda på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0